Tværpolitisk indsamling til Mødrehjælpens julehjælp

Lørdag den anden november blev checken overrakt til Mødrehjælpen, og det var et ganske pænt beløb, der var blevet sms'et índ i ugens løb. Alle kvindelige kandidater havde deltaget en time hver i Radio Viborg, hvor vi havde opfordret alle til at støtte Mødrehjælpen. Jeg synes, det har været et rigtig godt arrangement, og det er jo bare dejligt, at vi midt i valgkampen kunne lade politikken vige for frivilligt velgørenhedsarbejde.

Vi (fra Enhedslisten) havde fået en anden opgave til samme lejlighed, nemlig at male en stol i vores partiers farver. Vi havde fået hjælp fra en ung multikunstner, og det blev et super godt resultat. Der er foreløbigt budt 200 kr på stolen, der i næste uf´ge er at finde på Vanilla sammen med alle de andre stole,og der kan man kigge ind og byde. Pengene går til Mødrehjælpens julehjælp.

Vi fik lavet os en lille stand, hvor vi delte valgfoldere og bolsjer ud.

Vi er at finde samme sted næste lørdag, hvor planen er at kunne byde på en kop kaffe. Så træk i det varme overtøj og kig opi gågaderne. Vi ´ses!